
Automobily zabavené při policejní razii nebyly opatřeny registračními značkami.
Během policejní razie v detroitské automobilce byl zatčen šéfdesignér General Motors Ed Welburn s týmem jeho nejbližších spolupracovníků. Na místě byly zabaveny miliony dolarů v hotovosti, firemní akcie a stovky automobilů, z nichž většina neměla ani registrační značky.

Díky inovacím výrobců se automobily stávají stále atraktivnější pro ženskou klientelu.
Welburn zůstává ve vazbě
Welburn nyní čelí obvinění, že svévolně zasahoval do výrobního procesu firmy a neustále přicházel u mnoha modelů s inovacemi. Díky tomu získávala vozidla postupně stále atraktivnější parametry pro ženskou klientelu koncernu.
Soud bude v nejbližších dnech rozhodovat o Welburnově vydání do Saúdské Arábie, nejprve však chce projednat jeho žádost o propuštění na kauci. Rozhodnutí soudu se čeká nejdříve v pátek a do té doby zůstane obviněný ve vazbě.
Připojení k dohodě ACTA výměnou za přísnější postihy žen

Saúdská Arábie ženám řízení aut přímo nezakazuje. V zemi jsou však platné pouze místní řidičské licence, a ty jsou vydávány pouze mužům. Řízení bez licence je nelegální téměř ve všech státech světa
Saúdská Arábie ocenila vstřícný postup úřadů v USA a současně přislíbila, že zváží připojení k obchodní dohodě proti padělatelství, známé pod zkratkou ACTA, požaduje však její rozšíření. V zemi je totiž automaticky považován za padělek i řidičský průkaz, pokud jej vlastní žena. Aktuální verze dohody ACTA ale zatím s žádným postihem za šíření takových plagiátů nepočítá.
Saúdský ministr dopravy připravuje návrh, podle kterého by se na hranicích států dohody ACTA ženám odebírala vozidla a řidičská oprávnění. Přistižené ženy by se poté zúčastnily povinných rekvalifikačních kursů, během kterých se odnaučí řídit. Saúdská Arábie se rovněž nabídla, že je ochotna na vlastní náklady poskytovat tyto specializované odvykací kursy na svém území.
|
Tak je to spravne tak to ma byt. Kam by nam to vedlo tydlecty svobody. Kazen a poradek je to hlavni. Dovolte mi odejit
Araby nemusím, ale myslím že je tento článek dobrou ukázkou toho, jak bojovat proti přehnané politické korektnosti, která dusí evropskou kulturu! Všechno to zavřít, řidičáky sebrat a zakázat!
V Saudské Arábii neexistuje JEDINÁ dopravní nehoda způsobená ženskou řidičkou, opravdu máme být pyšní na vražedný feminismus který se v Evropě prosazuje?! K čemu nám aktivisti cpou ta takzvaná „lidská práva“ když jejich opravdové uplatnění pouze přináší rozvrat tradičních společností?
Jako šokující beru informaci, že ani jedno auto nemělo registrační značku. Nj, velké koncerny si myslí, že si můžou dělat, co chtějí.
Edward Welburn, tato známá postavička z kontroverzních podnikatelských kruhů, guru různých pofidérních módních tvůrců a dizajnérů, neštítících se odhalovat ženská ňadra nebo ukládat přeplňovaný šestiválec před zadní nápravu bez ohledu na vliv na životní prostředí, zbohatlík vlastnící dost určitě i jachtu, propagátor globalizace a luxusních automobilů, na které pracující člověk nikdy nemůže našetřit? Měli by ho bez vytáček vydat Arabům, ať mu pořádně našvihají bambusovou holí!
hmmm co na to povedat, pre nas zasvetenych to je ocakavany krok. Ocakavali to vsetci ti, ktori zaregistrovali minulorocne povolanie vozidiel GM v Saudskej Arabii na rutinnu kontrolu, pri ktorej odinstalovali vybranym vozidlam (s vodicmi so zenskym menom vo vodicaku konciacim na -ova) radiacu paku kvoli – doslovne „Phallic compliance violation“ – cize udajnej prilisnej falickej zhode. Uz nemam po ruke tu statistiku nehodovosti (zial nedopatrenim bola uploadnuta na serveri Megaupload), ale myslim ze v okrese Mecca to bolo nasledne 99.89% smrtelnych nehod auta vs tava sposobene zenami vodickami…
odstranenie Myslim ze uz statistiky nehodovosti v SA z roku 2010 preukazali, ze zeny za volant nepatria. Myslim, ze demontaze radiacej paky kvoli falickym asociaciam sa na tom
Mam pocit ze to byl poslanec Kamil Hatapka, ktery ve slovenskem parlamentu prosazoval vyhlasku o zakazu jizdy v levem dalnicnim pruhu pro zeny. Je dobre, ze Slovensko je i tady vzorem, Saudove se jeste maji co ucit.
Kamil Hatapka bol v skutocnosti zena, naznacili to aj odposluchy v kauze Tapka. Jeho-jej zamer mal triezvu podstatu – zeny nesmu do lava, aby mohli viac jazdit v pravo, a byt tak blizsie zeleni, stromom a krikom. Mal im na to sluzit novo vybudovany pruh, kde by v pohode mohli zastavit a nakojit deti. Zial podarilo sa zrealizovat len prvu fazu – od Bratislavy do Trnavy, a aj to uspornou variantou. V podstate sa vytvorili tri pruhy zmensenim sirky povodnych dvoch o jednu tretinu.