–
23.3.2015V kategorii: Hi-Tech, Video, Z domovaPřipravovaný zákon o rovném přístupu k reklamě usnadní život zrakově postiženým, kteří dosud kromě každodenních nesnází přicházejí o většinu výhodných nabídek, slev a nákupních akcí. Každá inzerce o rozměrech nad 1 metr čtvereční bude muset být ozvučena s takovou intenzitou, aby odpovídala vizuálnímu dosahu reklamní plochy.
Televizní reportáž Karla Valeše a Denisy Potůčkové přináší příběh dvanáctiletého Milana s vrozenou vadou zraku, kvůli které je téměř nevidomý. Přesto je schopen se ráno sám obléci, nasnídat a dojet autobusem do základní školy pro zrakově postižené v Brně – Kohoutovicích. V šachovém kroužku poráží zdravé děti, učí se vařit. Nedokáže jen jedinou věc. Přečíst si na billboardech, jaké auto si koupit, koho volit nebo kam se vydat pro nejvýhodnější půjčku. Zatím. Již během tohoto roku totiž Milanovi a tisícovkám dalších nevidomých spoluobčanů usnadní život nový zákon o rovném přístupu k reklamě.
Další zprávy z legislativy
-
Sněmovna vyhověla stížnostem drobných obchodníků na zvyšování administrativní zátěže.
Celý článek...
-
Zlaté časy poslední privilegované kasty bez administrativní zátěže jsou u konce.
Celý článek...