Vedení IBN ujistilo v tiskovém prohlášení zákazníky a distributory, že v žádném případě nebude zasahovat do tradičních receptur Kosteleckých uzenin.
Mediální skupina Infobaden oznámila další akvizici do svého portfolia podnikatelských aktivit. Dosud tato skupina podnikala především v oboru seriózního zpravodajství a koupí Kosteleckých uzenin hodlá expandovat do potravinářského průmyslu. Transakce ještě podléhá schválení příslušných úřadů na ochranu hospodářské soutěže.
Člen dozorčí rady koncernu Infobaden a zástupce šéfredaktora Jaroslav Janda během tiskové konference sdělil, že rozšíření mediální skupiny o potravinářskou divizi je pro vedoucí pracovníky i zaměstnance výzvou a dlouho očekávaným impulsem pro další rozvoj koncernové kreativity.
„Při naší každodenní žurnalistické praxi se musíme striktně držet v rovině faktů, prostor pro fantazii máme zcela minimální. Ale na obaly a etikety potravinářských výrobků si můžeme psát prakticky cokoli, co nás napadne. Všichni naši redaktoři se na toto žánrové rozšíření a osvěžení často až fádní novinářské práce velmi těší,“ upřesnil Janda.
Infobaden patří mezi silné hráče na mediálním trhu a dlouhodobě drží pozici tuzemské dvojky v oblasti seriózní žurnalistiky. Portfolio koncernu IBN však postrádalo titul, který by neobsahoval ověřené informace a poskytoval čtenářům určitou míru mystifikace a nadsázky. Expanzi mimo mediální byznys považují odborníci za logický krok a domnívají se, že nová akvizice přinese koncernu řadu synergií a umožní najít další nákladové úspory. V posledních týdnech se spekulovalo o tom, že je Infobaden blízko od převzetí Masokombinátu Plzeň, to se však nepotvrdilo.
|
Skvělý tah. Doporučuji koupit podíl v United Bakeries a začít vyrábět bagety s rádiusem odpovídajícím kosteleckým párkům a klobásám, neboť ty stávající nejsou vzájemně tvarově kompatibilní. Upozorňuji, že vzhledem k tvaru páru uzenin, bude nutno upravit výrobu baget s „pravým“ a „levým“ zakřivením.
Upřímně doufám, že skupina Infobaden nehodlá založit politické hnutí (např. „NE“) a že Kostelecké uzeniny nekoupila jen pro to, aby měla z čeho vařit předvolební guláš na náměstích :-)
Vašu obavu nezdielam, som si takmer istý, že guláš sa vyrába z masa. Takže kostelecké uzeniny sú v tomto mimo hry…
Politika je taky samá náhražka namísto požadovaného obsahu. Předvolební buřtguláš hnutí NE (Nevolitelní Experti?) by byl za těchto okolností populismus vcelku férový. Konečně ona kýžená změna…
Mate blizsie informacie? Dufam ze nam nehrozi nejaka konspiracia, ci ina hra tajnych sluzieb v pozadi vyroby lofasov. Prepojenie politiky, kosteleckych uzenin, pana Jandu a tajomnych akcionarov Infobaden ma zacina viac a viac zaujimat.
Nesmíte ovšem opomenout tradiční norský buřtguláš, jehož hlavní ingrediencí jsou brambory.
Ano, slyšel jsem, že hnutí NE2013 bude v příštích volbách kandidovat. Jeho prvním návrhem programu (jak již ostatně napovídá název) bude anulovat rok 2013 z českého ústavního pořádku, a tudíž anulovat celou řadu událostí, co se tento rok staly. Politologové pouze spekulují, jak moc je hnutí NE, blízké hnutí Stmívání Jakékoliv Demokracie a jesli do voleb půjdou v nějaké formě koalice, či vačice nebo klokanice.
Na paty jim ovšem zdatně šlape politické seskupení MOŽNÁ2113 které si dalo za cíl popřít to, co tvrdí ANOBUDELÍP i to, co neguje NE2013 a slíbit vše co jde a možná ještě něco navíc.
První článek v nové majetkové struktuře a už nepřehlédnutelný přešlap.
Na fotografii s Jaroslavem Jandou jsou zobrazeny delikatesní uzenářské výrobky z Kostelce, které byly na žádost vedení Agrofertu pojmenovány „Babišův Lofas“ . Pan Janda s Babišovým Lofasem seznámil ještě před podpisem smlouvy a tato ochutnávka nakonec rozhodla o jejím uzavření. Na fotografii pan Janda oceňuje kumšt uzenářů, kteří se podle jeho slov snažili co nejlépe přiblížit tvaru uzeniny podle původní předlohy.
Mate pravdu, tzv. LOFAS (co je pocesteny vyraz originalneho nazvu „Kosteleki Low-Fuss“, excelentna webova prezentacia tejto lahodky je na http://lowfuss.com/ ) je v anglofonnych krajinach oblubena pochutka a ani sa necudujem ze pan Janda neodolal a proste si cely podnik od pana Babisa kupil. Bol som zvedavy, kde prudia vsetky koncesionarske poplatky ktore platime za pravidelne pouzivanie Infobaden, tak som rad ze skocili v dobrych rukach.
moje dobře informované zdroje hovoří o maďarském původu toho slova, které dokonale popisuje formu a účel k čemu byl lofas stvořen. Jelikož pan B. je původem z Horních Uher, dává mi toto, skoro až biblické spojení, hluboký smysl.
nuz na biblicke lofasy nie som odbornik, na to by som prizval kardinala Korca alebo kardinala Duku, ale je mozne, tuto pochutku poznalo viac narodov. V casoch velkeho stahovania narodov sa tak pod podobnym nazvom rozsirila do celeho civilizovaneho sveta, cize az po horne uhry, a asi aj do necivilizovaneho okolia slovenskeho mora, dnes znameho ako Balaton (zial v dobach marie terezie nekrestansky pricleneneho k dolnym uhrom).
to nevadí, důležité je že kvalitu pořádného lofasa umí ocenit dozorčí rada a redakce. Zařadí se tak mezi podnikatelskou elitu této země. A k tomu jim ze srdce blahoželáme.
Nuz, ako ukazuje momentka zo zavodu, pan Janda si lofas urcite poriadne uzil a asi aj nalezite ocenil rozsirenim oboru podnikania. A hoci stale nevidim surovinovu suvislost medzi obidvoma publikovanymi obrazkami, verim ze pan Janda prezil gurmanske vyvrcholenie.
co je na tom pravdy, ze sefredaktor Janda uz volal na oddelenie sojovych technologii v Kosteleckych uzeninach a stazoval sa, ze nova varka Debrecinskych parkov nema na obale logo Infobaden.fresh?
Nepromítne se kreativita seriózních redaktorů i do loga? Zastupuji skupinu, která by nerada změnu. Je to koneckonců kus historie.
kreativita se už promítla do nejnovější MASOVÉ reklamní kampaně.
http://www.youtube.com/watch?v=7rvukbJQFOw