Po úspěšné pražské premiéře okouzlil internet i Středočechy

Pro někoho ztráta času, pro mnoho dalších fenomén 21. století. V Česku si internetová horečka nejprve podmanila hlavní město, a nyní se šíří do okolních regionů. Vedení Středočeského kraje zná recept pro budoucnost: nestačí pouhé připojení, důležitý je i obsah. První středočeská internetová stránka míří symbolicky na mladou generaci.
Jen kostýmy použité při slavnostním spuštění webu přišly na 400 000 Kč. Přesto se našli samozvaní internetoví pseudoodborníci, kteří označili projekt ToJeCool.cz za předražený.
Web ToJeCool.cz se mezi středočeskou mládeží stal ze dne na den hitem – o stránce se hovoří ve školách, na internátech i ve studentských klubech. Obsah je pestrý a poutavý, plný třpytivých barev, veselých nápisů, ale také informací o studentských soutěžích, školních akcích, přijímacích zkouškách na jednotlivé školy nebo o termínech, kdy bude jednotlivými obcemi projíždět krajský hejtman. Teenageři ve středních Čechách už nemusejí spoléhat na cizojazyčné stránky či na neseriozní pražská masmédia – mají svou vlastní stránku o mladých, pro mladé a s mladými.

Levně a kvalitně

Díky řádně vysoutěžené zakázce se web ToJeCool.cz podařilo vytvořit za pouhé dva miliony korun. Cena podobně zaměřeného webu facebook.com, oblíbeného mezi mladými Američany, je odhadována na miliardy dolarů. Přesto se objevily i kritické názory, zejména z konkurenční Prahy, že je web předražený. Ničím nepodložené spekulace a pomluvy dorazily i z Brna, kde nemohou mít představu, kolik projekty tohoto typu stojí, neboť tam Internet dosud nebyl zaveden. Vedení Středočeského kraje zvažuje právní kroky.
Redakce IBN dnes prostřednictvím zástupce šéfredaktora Jaroslava Jandy zveřejnila tiskovou zprávu, ve které se od štvavé kampaně proti webu ToJeCool.cz distancuje.

Uhradit koncesionářský poplatek

Další zprávy: